Bovenaanzicht van een man en een vrouw op elektrische fietsen

Consument

Altijd een betrouwbare fiets met service zoals het jou uitkomt

Op je fiets moet je altijd kunnen vertrouwen. Zodat je fit, fris en veilig op je werk komt. En een recreatieve rit op de fiets ook echt voor ontspanning zorgt. Gun jezelf de voordelen van preventief onderhoud en kom niet voor verrassingen te staan. Wij nemen die zorg uit handen en houden je fiets in topconditie. Vakkundig controleren we de hele fiets, de e-bikesoftware werken we bij en waar nodig vervangen we een onderdeel. Altijd in overleg met jou. Heeft je fiets onverhoopt toch reparatie nodig? Ook dan staan we voor je klaar. Het maken van een afspraak is zo geregeld. Kies een datum en locatie die jou het beste passen, zodat je er zo min mogelijk tijd aan kwijt hoeft te zijn.

Heb je je fiets bij onze partners Fietsvoordeelshop.nl of JUIZZ gekocht? Dan is het onze bus die je ziet verschijnen als het tijd is voor onderhoud of reparatie.

Jonge vrouw op een elektrische fiets en met fietshelm op die poseert en glimlacht naar de camera

We staan voor je klaar

Illustratie van 2 vrolijke gezichten waarvan één de ander knuffelt

Vriendelijk

Loopt je fiets niet zo lekker meer? Dan kan dat je dag behoorlijk verpesten. Wij gaan ervoor zorgen dat het wordt opgelost, beloofd. Neem contact met ons op en we gaan je op de beste manier helpen, vriendelijk en nuchter. Want zo zijn we. We nemen elke vraag serieus en gaan zo snel mogelijk naar een oplossing op zoek. Ook tijdens ons bezoek bij jou op locatie gaan we voor de beste ervaring, zodat jij met een brede glimlach weer op je fiets kan stappen.

Illustratie van een vingerknip

Makkelijk

Van een slecht onderhouden of defecte fiets heb je een hoop gedoe. Daar stellen we een platform tegenover dat draait om gemak. Fietsreparatie en -onderhoud reserveer je zonder moeite en binnen een minuut. Efficiënt waar het kan en duidelijk waar het moet. Daar houden we zelf ook van.

Illustratie van een diamant

Deskundig

Heb je ooit van een rondsel gehoord? Of een kogellager? Nee? Wij wel. En we weten precies wat we eraan hebben. Al onze mensen zijn deskundig en ervaren als het om fietsen gaat. We rijden onze mobiele werkplaats bij je voor en leveren je service van de hoogste kwaliteit. Het helpt natuurlijk dat we moderne gereedschappen en een groot assortiment vervaningsonderdelen bij ons hebben. Zo kunnen we meestal snel de klus klaren. Ben je nieuwsgierig aangelegd? Stap gerust de bus in om het interieur te bekijken en vragen te stellen over het onderhoud of de reparatie.

Hoe werkt het?

  1. Bel of mail ons voor een afspraak

    Heeft je fiets service nodig? Laat het ons snel weten. Dat kan telefonisch, met een app'je of per mail, wat jij het makkelijkst vindt. Via de mail die je vervolgens krijgt kan je online een datum kiezen die jou het beste uitkomt.

  2. We komen naar je toe

    Op de dag van jouw afspraak houden we je actief op de hoogte van onze verwachte aankomsttijd. Wachten hoeft dus niet. Als we gearriveerd zijn gaan we het liefst met je fiets aan de slag bij onze bus, zodat we alle gereedschappen in de buurt hebben.

  3. Je fiets is weer helemaal fit

    Is de klus geklaard? Dan maken we eerst nog even een testritje om er zeker van te zijn dat alles werkt. Maak jij ook nog een rondje voordat we vertrekken? We zijn alleen tevreden als jij dat ook bent.

Illustratie van een vergrootglas

Meestgestelde vragen

  • Alle BikeSupporters hebben een eigen regio. In drukke regio's hebben we meerdere BikeSupporters werken. De doorlooptijd varieert van 3 tot 10 werkdagen, afhankelijk van de drukte in jouw regio. Zodra je een uitnodiging krijgt om jouw eigen afspraak te maken zie je meteen wanneer je geholpen kan worden.

  • Voor de veiligheid van onze collega's accepteren we geen contant geld. Zodra we klaar zijn met jouw fiets ontvang je een mail met een betaallink. Je kan dan eenvoudig online betalen. We zien het meteen in ons systeem als de betaling is gelukt. Heel veilig en gemakkelijk.

  • We hebben veel kennis en ervaring en een bus vol onderdelen. Toch komt het voor dat de hulp van een collega nodig is. Of dat we net dat ene onderdeel missen. In die gevallen overleggen we met jou wat de beste en de snelste oplossing is. Soms nemen we je fiets mee en soms plannen we een tweede bezoek in en laten we de fiets bij je achter. Is het probleem hardnekkig en duurt het allemaal wat langer, dan stellen we een leenfiets ter beschikking.

  • Jazeker, graag zelfs. Zo hoeven we minder kilometers te maken en kunnen we efficiënter te werk gaan. Als je bij je servicemelding aangeeft dat er 2 of meer fietsen gerepareerd moeten worden, dan plannen wij het bezoek ruimer in.

Wil je meer informatie?

Staat jouw vraag niet tussen de meestgestelde vragen hierboven? Of wil je direct een serviceverzoek doen? Vul je gegevens in en we nemen snel contact met je op.

Of neem zelf contact op
Foto van BikeSupporter Rob